Like a foreign flame in the dark @ avund

Jag avundas de som kan planera och lägga mål inför framtiden! Folk som kan planera upp nästa vecka och säga att "på onsdag ska ja göra blablabla..." och faktiskt hålla det! Jag lägger ALLTID planer och så kallade "time-tables" (ungefär schema på svenska) men håller dem ju ALDRIG! Det är så sjukt frustrerande och jobbigt. Och vad är anledningen till detta? Jo att jag är lat, jag pallar inte ta tag i saker o ting, sjukt jobbigt! Men har man glidit genom livet, så har man! Och jag klagar inte på det, tro mig! As gött att aldrig ha behövt anstränga sig! Men nu i framtiden, när det är mer krav, de e då det e jobbigt!
Åter till ämnet, jag blir så galet imponerad av folk som kan lägga mål , också, och följa dem! Komma på att "jamen, i januari ska jag ha debuterat L:A", à ni fattar va ja menar. Kan verkligen inte, alltid är det något (pytte litet) som kmr ivägen, som jag hade kunnat göra snabbt och sen fixat med målet igen, men NEJ! Det går inte, just för jag är lat!
Ja det enda som jag ville få ut av detta var egentligen att jag är så impad av folk som har viljestyrkan att göra det! Bara så ni vet, älskar er som kan det! <3
(bildlös :/)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0